torsdag 26 maj 2011

Idag blir det sjukgymnasten och sen Mora.

Japp...det är vad som händer för oss idag. Pappa Mats får stanna hemma medans lillskrutt och jag åker till Mora en sväng.
Strosa runt i butikerna på gågatan, kanske hinna med ett stopp på Röda korsets second hand. Obligatoriska fikat på kaffestugan. Ska försöka hinna med OmIgen oxo, där kan man hitta fynd. Jag har köpt 2 trasmattor där innan, som jag är mycket nöjd med.

Får se om jag kommer hem med några fina saker. Ska försöka ta lite foton på dagens äventyr, glömmer jämt bort det.

Pssssst...nu har jag äntligen börjat spara till en ny kamera....en systemdigitalkamera. Sparkontot heter tom Systemdigitalkamera haha.

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Jag vill också ha en ny kamera. Hur har du tänkt angående digital el systemkamera? Fast du skrev systemdigitalkamera. Jag vet verkligen ingenting om kameror....Hur tänker du om vilken kamera? Nåt råd kanske? :)