söndag 1 maj 2011

Lekt lite med svärfars kamera.

Vad mycket roligare det är att ta foton med en systemkamera. I vanliga fall använder jag min vanliga Canon jag fick i julklapp förra julen. Det blir väl okej foton, men det är STOR skillnad på dessa som är tagna med en systemkamera.

Mina älskade muffinsburkar. Dessa ser verkligen så goda ut. Ena är köpt i Cannes i Frankrike och dne andra i Tokyo. Sjukt att en samling burkar ur samma serie kan hittas på så olika ställen i världen.

Cupcake tokig som jag är var jag ju tvungen att dekorera pallen med just cupcake´s. Först agången jag provade på decoupage och det blev väl sådär okej. Det va jäkligt pilligt att klippa ut alla fyrkanter ur servetterna kan jag lova. Speciellt när man har ont i handleden också.

Kan varmt rekomendera dessa cookies. Marabous nya kakserie. Hur goda som helst.

1 kommentar:

marrimoster sa...

jag köpte kakorna som hette schweisernöt efter som det är min favoritchoklad och jag blev verkligen inte besviken, det gick knappt att sluta äta - supergoda
jag var på Åland på semester för 2 år sedan och då var jag in i en liten butik nere i hamnen och där såg jag de allra sötaste tavlor jag någonsin sett - små handmålade - cupcakes , jag tänkte gå ner nästa dag o köpa tv¨å som jag ville ha i mitt kök - jag blev så snål helt plötsligt de kostade visserligen 700 st men jag har tänkt på dom ända sen den o ångrat att jag inte köpte dom . jag tillockmed planerar in semester på Åland i sommar , bara för att se om tavlorna finns kvar - tror inte det va!!