onsdag 25 maj 2011

Rosa

Som de flesta ( iaf de som känner mig) vet, älskar jag rosa. Det ska helst va på konstiga saker så som telefoner, klockor snowboardgrejer mm. Inte kläder alltså. Ni får inte tro att jag går runt med rosa kläder alla dagar i veckan. Nån accesoar (?) kanske eller rosa slinga i håret som jag hade för några år sedan.
Jaja..nog om mig =)

Ser ni denna coola rosa vattenkran ( blandare ja vet )??!! Vore den inte ashäftig att ha i badrummet? Som en färgklick. Vill nog att det framtida badrummet skall gå i helt vitt, så man kan variera allt det andra med färger.
Billig va den inte, så vi får väl se. Köpte en lott igår, ska nog skrapa den idag och bli miljonär =D =D

Nu ska jag läsa nån av mina inredningstidningar...tjoflöjt!

3 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Har börjat gilla rosa mer och mer. Kanske inte på en kran precis hi hi men på annat. Lycka till med vinsten ! ;)

Linda sa...

jaaaa jag brukar tänka pâ dig när jag ser rosa...hmm den här skulle passa hos Malin....!!!! ja en rosa vattenblandare..ha ha lite skoj,men inget för mig..!! kram kram

Linda sa...

Hej!

Har precis hittat hit via Lyckliga praliner.
Vilken utsikt ni har! Har lagt till mig som följare hos dig.

Hälsningar Linda