söndag 28 oktober 2012

Äntligen!




Äntligen har paketet med Nusnäs ljus(led) stakarna kommit. Jag har varit duktig, eftersom jag inte har slitit upp kartongerna och placerat ut dem i fönsterna. Det är väldigt svårt att hålla fingrarna i styr, men jag ska hålla mig till 1 dec...ja lovar ;)



Så har jag äntligen kostat på mig ett sånt här set att dekorera julklapparna med. Har alltid velat prova på detta får se hur det går när jag väl ska slå in paketen. Om det blir svordomar eller ej. Detta set hittade jag på Rusta för ynka 50 lappen. Har varit för (dum) snål innan då jag bara sett liknande produkter på Panduro. Ni som provat detta innan får gärna ge mig råd och tips på hur man gör på bästa sätt.


Nu ska det förberedas inför middagen. Ska hitta på nåt med benfri kotlett-rad från Siljan chark....lutar åt ett glas vin åt kocken iaf ...hihi

1 kommentar:

Sofi sa...

Hej!

Du har varit mycket duktig;)

Så kul att dekorera julklapparna sen, har du handlat några än?

Ha en fin kväll!

Kram Sofi