söndag 7 oktober 2012

En promenad i solen







Igår tog vi en promenad i det fina vädret. Upp till Sälens stugby som ligger en liten bit från vår gård fast på andra sidan vägen. Där har de röjt undan skog, därav den as-coola grävmaskinen som Alfons älskar!
Han fick posera lite på skopan, och va så duktig så. 

Psssssssss... de hade dagis fotografering i veckan och efter han hade fotat sig ville han gå in igen och bli fotad. Bådar gott för framtida familje-porträtt.

Anledning till de svart-vita fotona är att jag ska snart skicka in lite bilder för framkallning och vill göra en familje-foto vägg. Då är det snyggast med svartvita, så det blir enhetligt.


Vet att inläggen här i bloggen inte kommer så ofta längre. Jag försöker så gott jag kan, men det hinns lixom inte med nu när man jobbar heltid och har ett helt nytt jobb att sätta sig in i. Fördelen med jobbet är att dagarna bara flyger förbi, så jag kommer hem snabbt till mina gofisar.

Inom en snar framtid hoppas jag att jag ska hinna fota dop presenterna, så ni får se allt det fina My fick av alla snälla gästerna.

Nu blir det lek i Alfons rum, som vi möblerade om idag. Nu saknas bara en hylla eller nån sorts förvaring som han kan ha alla sina bilar och böcker i. Lutar åt nån fin/rolig hylla.
Tr gärna emot tips på roliga och bra barnmöbler.Tycker ikeas förvaring för barn är så ful och tråkig.

Tjingeling....



Inga kommentarer: