torsdag 4 oktober 2012

Dopet i bilder













Äntligen fick jag lite tid att föra över fotona från kameran och skriva ett blogginlägg.
Eftersom jag hade fullt upp denna dag hade jag en egen fotograf. Mats bästa kompis Pelle.
Därav inga typiska Malin-tagna-foton. Nu när jag sitter här kommer jag på att vi inte hann ta några familjefoton...suck. Måste nog ta och boka in en tid hos fotografen här i byn om det ska bli gjort nån gång.

Annars sitter här en kanon förkyld blogg-mamma som kämpar på och går till jobbet även fast hon är sänkt varje morgon. Imorgon är det redan fredag och jag har inte fattat vart veckan tagit vägen. Har inte ens hunnit kolla in på de bloggar jag brukar följa...hur får ni heltids-jobbande mammor tid till allt? Nä visst ja..de flesta är ju fortfarande mammalediiga eller så har vi ju de här stora flashiga bloggarna som inte behöver jobba utan kan gå och shoppa hela dagarna och skriva om det....jäja..en annan kämpar på...............

Inga kommentarer: