torsdag 25 oktober 2012

Just nu


Inläggen har inte duggat lika tätt denna vecka. Som vanligt kommer jobbet före, och fota hinner jag ju aldrig mer. Mörkt när jag går till jobbet och mörkt när jag hunnit hem.

Finaste dock vaggan väntar på någon fin docka...undra om tomten vet det ? =)

Har ni börjat funder över jul inköpen än?

Jag köpte första Julspecial tidningen idag: "allt i hemmet julspecial", hoppas jag inte blir lika besviken som de senaste gångerna. Sen de bytte chefredaktör gillar jag inte allt i hemmet längre. Förut va det min absoluta favorit. Jag tänkte att jultidiningen kanske va annorlunda...vi får väl se. Har inte hunnit öppna den än.

Största älsklngen har möblerat om här hemma också. Vardagsrummet fick möbleras om som vi hade det när vi flyttade hit. Nu är jag så sugen på att renovera mer här hemma. Vill så gärna göra vardagrummet fint, och sovrummet och hallen och trappen..ja ni vet...det vanliga......typ ALLT..och helst nu!!!....men först blir det ett........... eller snarare massa fönsterbyten....
Haft Mockfjärds fönster hit och väntar på offert...nästa vecka kommer Wisu..eller vad de nu hette....
Får se vem som ger bäst pris..det enda "kravet" jag har är att jag vill ha lantliga spröjs.....enligt säljaren kan det kosta 1000:- per fönster....hutlöst om det är sant. Då ska jag pruta =)..eller deala till mig nåt bättre...annars blir det inget...

nu borsta tanden och motverka rynkorna med lite skönhets produkter..imorgon FREDAG!!!!!!!!!!!!!

God natt!


Inga kommentarer: