söndag 14 oktober 2012

Dop presenter

fot/hand avtrycks set

broderad kudde

broderad kudde, som min syster gjort helt själv.

dock vagga som jag sytt täcke och kudde till i Tilda tyger



cool body

ett set från vardera "fam"

ett set från vardera "fam"

filt och tofflor från H&M

bok med musik till varje låt

"skogsfamiljerna" (som jag lekte med när jag va liten)

Sago bok

Bicsmark armband

smycke-skrin

Dop ljuset plus den handsmidda ljusstaken som görs i Lima socken.

Nu har jag äntligen hunnit fota nästan alla fina presenter som My fick på dopdagen.
Eftersom dagen va så stressig, så hoppas jag inte att jag har kommit ihåg fel och skrivit att paketen är från fel person. Annars får ni rätta mig ni som läser! Några presenter är inte med bland fotona...de glömdes av i fotograferingen. 
Tack alla så jättemycket för alla super fina saker....än så länge har hon inte fått röra så många av dem...allt tuggas på för tillfället. Dock älskar hon melodierna i vis-boken och musken från smycke-skrinet. 

Tack alla gäster för att ni kom på My´s dopdag!!

Inga kommentarer: