söndag 21 oktober 2012

Finaste smyckena från finaste vännen.






Denna dop present kom lite sent med posten, men vad gör det?! När man väntar på nåt fint väntar man inte för länge hihi.
Armbandet och halsbandet är från finaste Sofia med familj. Armbandet är till mig med barnens namn och halsbandet är My´s, där hela familjens namn är med. 
Så super fina och jag är nästan rädd för att använda dem, vill ju inte att de ska gå sönder.

Vilken tur att My fick ett smyckeskrin i dop present, då har jag någonstans att ha hennes i säkert förvar. Mitt hamnar i ett av mina, som förövrig skulle behöva bytas ut mot nåt större och finare. Mer "vuxnare" om jag säger så.


Imorgon ska jag premiär använda mitt, då jag ska på kurs i Rättvik. Vilket betyder...nu måste jag packa väskan och kolla att jag har några rena kläder.....

tjingeling!

Inga kommentarer: