tisdag 6 november 2012

Alltid lika glad?


Vår favvo tjej, som oftast är glad och skrattar sött. Älskar uppmärksamhet och när storebror leker med henne. Tänk att hon redan är 8 månader gammal och ska börja på dagis om 4 månader..läskigt.
Ska jag bli den här mamman som hämtar 2 barn på dagis, åker hem och stressar fram middag  osv.....

Hade jag inte trott för 4 år sedan.

Då levde jag säsongsliv, hade bara mig själv att tänka på. Hade inget eget boende, bara en mobil räkning att betala. Levde helt enkelt för stunden. 
Även fast jag inte ångrar en sekund att jag har levt ett liv med att flänga omkring och göra roliga saker så ångrar jag inte heller att jag skaffade familj. De är dem jag lever för nu..som jag älskar och skulle dö för. Det enda som är kvar är att bli fru Rosenback......när nu det blir ;)


Inga kommentarer: