måndag 5 november 2012

Just nu


My har ju inte varit ett dugg intresserad av att ligga på mage eller börja krypa. Hon skriker så fort man lägger henne på mage, även fast vi försökte börja öva på det tidigt. Hon är mer intresserad av att sitta upp, och har suttit rätt länge, även fast hon kan slänga sig bakåt rätt som det är, när hon inte är nöjd.

Fast i helgen eller kanske redan förra veckan, så började hon hasa sig framåt. Likt som jag gjorde när jag va liten. Jag hasade fram på rumpan. Får se om den här lilla tösen går helt i mina fotspår eller ej. Nu böjer hon sig rakt framåt när hon sitter ned, och är nästan i taget att börja krypa, men ändå inte å samma gång. Hon är 8 månader nu,och om jag inte minns helt fel så började Alfons krypa då.

..................fortsättning följer....................









Inga kommentarer: