måndag 12 november 2012

Mammas nya kläder






 Bilder lånade från H & M hemsida


I lördags va vi till stora staden för lite shopping. 
Först skulle jag göra en "mystisk handling", är nämligen med här. En rätt rolig sak att pyssla med om man gillar shopping och allt vad det innebär.

Hittade för en gångs skulle några kläder till mig, och inte ett enda plagg till barnen *high five till mig själv*. Har inte hunnit ta några egna foton på dem, så jag lånar dem av H & M hemsida istället.

Det värsta är att jag hade spanat in ett par snygga Timberland stövlar på Skohuset tidigare i höstas, men  köpte dem inte då. Utan hade tänkt göra det nu.
Tror ni de hade kvar dem i storlek 38??!! Nope. Då tänkte jag: "Ja kollar på nätet när jag kommer hem.
Väl hemma vid datorn fick jag en smärre chock...de kostar det dubbla....fattar nada. Måste ringa upp varenda Skohuset i Sverige och se om dem har några kvar! Nu vill jag verkligen ha dem!! Hur ska jag annars få ihop outfiten jag köpt med kjol och snygg kofta!

***********nu dricka julmust ...för att dämpa ångesten lite*********************







Inga kommentarer: