tisdag 13 november 2012

Kunde inte hålla mig


...japp...nu kunde jag inte hålla mig längre. Smet in på Ica och precis vid ingången hade de vita tulpaner och hyacinter. Av nån konstig anledning slank de ned i min kundkorg...vet inte hur de hamnade där =)
Så kvällen här hemma har gått åt till att inventera och titta till alla jul-saker. 
Plus att jag inte kunde hålla mig längre...va tvungen att ta fram min(a) nya Nusnäs ljusstakar. De lyser så himmelskt fint....lööööve them!. . Nu vill jag inte packa ned dem i kartongerna igen. 

Passade på att ta lite nya foton och ändrade blogg-rubriken. Tyvärr är det inte lätt att få till snygga foton när det är kolsvart ute och man har glödlampor tända.

psssssssssttttttt ...........god Jul kudden är från Dollar$tore...ynka 50kr.!!

nu...borsta tanden och sen sova....om jag nu kommer få sova..miniskrutt har blivit prickikorv denna vecka (läs vattkoppor)..och vaknar MASSA gånger på nätterna...stackars sötisen!

1 kommentar:

Sofi sa...

Å så julfint!

Är så sugen på att ta fram mitt pynt med;)

Så snygga kläder du köpt! det skulle passa bra i min garderob med:)

Krya på miniskrutt nu!

Kram på dig