torsdag 1 november 2012

Julklapps tips.





Dessa har jag spanat in ett tag. Tycker det är lite rolig förvaring åt barnen plus att de är både fina och praktiska. De står med på julklapps listan. 

Apropå julklappar, så ska vi få en barnfri helg och åka till storstan och bo på hotell och julhandla.
Bara ha egentid och mysa. Vet inte när det va sist. Kanske hinna med en god bit mat på restaurang och ett bio besök. Vi får väl se vad som hinns med.

Pssssssstt.............jag vann på trisslotten och bytte till mig en ny...och den vann jag 2 nya på.....nu gror den i plånboken och jag ska byta in den till 2 nya när jag känner att jag har en tur dag.

Imorgon är det fredag igen....och det är halv dag...jihooooooooooo!!

1 kommentar:

Martina sa...

Vilka coola!

Ska bli så kul att ni komer hit och att jag får ha hand om Mysan.
Har du skvallratför Mofi ännu?

Lyxigt med halvdag, saknar det kan jag lova.

Puss och kram