onsdag 26 november 2014

Det här med Aliexpress och första jobbdagen inte så lyckad




Sitter just nu lite halvkonstigt på stolen här vid datorn. Var tvungen att betala räkningarna, den roliga tiden på månaden :)

Anledningen till den konstiga ställningen här på stolen är smärtan nedtill i magen. Det va ju första jobbdagen efter sjukskrivningen och den känns kan jag lova. På eftermiddagen började det hugga och jag hade svårt att sätta mig upp från kontorsstolen utan att det gjorde asont.
Får se hur det känns imorgon bitti. Om jag måste gå halvhukad som en gammal kärring stannar jag nog hemma. 
***************

Så fotona ovanför.
Nu undrar nog ni som aldrig hört talas om Aliexpress om jag blivit snurrig eller nåt?
Vi har beställt en hel del därifrån sista tiden, och jag kan nog erkänna att jag är beroende hihi.
Jag känner så: att varför köpa saker här hemma i Sverige som det står Made in China på för 10 gånger priset när man kan hitta det på Ali för en spottstyver?
Dessa trettioen (31st) bakutstickarna kostade endast 11 dollar!
Ni som vet vad dem kostar här hemma tappade nog hakan nu?!

Så det blir mitt kvällstips....kolla in www.aliexpress.com
Leveranserna tar runt 3-6 veckor beroende på vad man beställer, men man får allt och säljarna har jättebra support. 

Nu soffläge...eller kanske rent av sängen på direkten!

Inga kommentarer: