torsdag 20 november 2014

Snygga posters-- städer



Redan torsdag!?

Godmorgon bloggisar....eller god förmiddag kanske jag ska säga. Eftersom ljuset börjar komma först nu känns det fortfarande som morgon. Jag ska snart ta tag i dagen, det är verkligen viktigt för mig att ta det lugnt och jag börjar förstår hur man gör...lite iaf. Det är verkligen SVÅRT att ta det lugnt. Jag är inte den typen. En text som fick mig att känna igen mig och förstå att jag inte är ensam hittade  jag här Krönika av Åsa Erlandsson 

Vet inte hur jag hamnade på att titta på posters, men dessa snyggingar fastnade jag för och dem hittar ni på www.nordicdesigncollective.se




Vi behöver lite mer konst här hemma och speciellt på väggarna. Dessa snyggingar skulle passa bredvid vår Dalarna tavla i vardagsrummet. Vet ju inte om ni läsare vet, om jag nämnt det nån gång, men jag är uppvuxen söder om Stockholm och jag vill ha nåt som representerar det i hemmet. Så mina barn vet vart mamma är ifrån. Vore även jättekul att ha nåt från Finland, då mina föräldrar är därifrån. Så om mina finska släktingar ser detta och vet om det finns nåt liknande på Finland får ni gärna meddela mig. (liknande posters/tavlor alltså) :)

**********************

Nu ta tag i dagen....kanske ses igen....man vet aldrig vad som händer ;)

Inga kommentarer: