söndag 29 januari 2012

Dum eller smart?


Dum eller smart?

Det är den stora frågan när det kommer till nya teknikprylar och jag. Alltså sammarbetet mellan prylen och mig.
Jag kan ringa (om jag hittar personens telefonnummer vill säga) och jag kan skicka sms. Duktig idiot!
Jaja..lär mig mer och mer varje dag. Har inte orkat bry mig om att lära mig kameran än, ska tydligen vara en bra en med 8 mp och Carl Zeiss Tessat optik. 

Nöjd är jag i alla fall, den är ju ROSA!

Har pysslat och sytt lite grann, mer av det får ni se senare. Gjort om en sak jag köpte igår när vi va i Kupolen i Borlänge.

Psssttt.....träffade Ullen igår, min första riktiga bästis. Nu när vi blivit gamla (läs yngre), så träffas vi inte lika ofta längre. Tyvärr, men det får det bli ändring på nu när hon också har flyttat till Dalarna, och ska ha bebis ;)
Även fast vi inte har setts sen Alfons dop, så gör det inget. Vi kan prata om vad som helst, nu blev det såklart bebis snack. Ska bli såååå kul att hon också ska bli mamma och att vi kan åka och hälsa på dem, nu när de bor i hennes avlidna morföräldrars hem utanför Borlänge. Där vi lekte på sommarloven när vi va små. 




Inga kommentarer: