tisdag 17 januari 2012

sjukling och matkasse

...japp....nu har jag gått å blivit sjuk jag med. Va väl min tur. Feber och hängig, orkar knappt göra nåt  och nyser stup i kvarten......AATTJOOOOOOOOOOOOooooooooooo!!!!

Fick med mig jobbdatorn hem igår efter mötet på Kläppen och har "jobbat" lite med att färdigställa Kläppenkassen. Ska bli skoj att se "verket" ute på nätet. Sen förhoppningsvis höra de nöjda gästerna/ kunderna efteråt. Lovar att lägga ut en länk när allt är klart.

Pssst....i söndags när vi va i Mora inhandlade jag ett par nygammla lampfötter, så nu är jag på jakt efter några söta lampskärmar. Så ni som läser detta får gärna ge mig tips på bra webbshoppar som har fina och inte allt för dyra lampskärmar. Foto på dem får ni när jag orkar ta foto och allt det där...nu ska jag ta mig en svartvinbärsPanodil och lägga mig på soffan och friskna till. Har inte tid eller lust att va sjuk.

Inga kommentarer: