söndag 29 januari 2012

Ny gardin och piff till


Jag hittade jättefina hiss-gardiner till köket igår på Hemtex. Tänkte ändra lite färg fram till påsk, alltså skippa allt rosa och ha vitt och beiget istället. Än så länge har jag fått upp själva hiss-gardinerna och nya löparen är på bordet. Det som ni däremot inte ser än är mina omsydda kökshanddukar :P

De får jag ta kort på imorgon, nu är det alldeles för mörkt för att få fina foton. Jag är riktigt nöjd med färgerna ( iof är de inte färger för mig, men men) och det blev mysigt i köket. Det jobbiga är att ta bort allt rosa, jag har verkligen alldeles för mycket rosa saker. Märkte jag nu när jag skulle gömma allt hihi. 

psssssssssssss.....funderar på att göra om helt i hyllan snett ovanför kökssoffan, ...ska fundera lite ... kanske också dyker upp på fotona imorgon. 
Jag börjar jobba halvtid, och då kanske jag hinner med mer bloggande igen *hoppas*

Inga kommentarer: