lördag 21 januari 2012

Ny mobiltelefon.


Kände att det va dags för en ny telefon för mig, haft min nuvarande i 3 år och den sjöng på sista versen. 
Nu ska jag alltså bli med en mobil med internet...ujuj...har suttit och läst mig på allt nytt och känner att jag börjar bli gammal. Hänger verkligen inte med trenderna i elektronik branschen längre haha.

Eftersom jag är galen i rosa och är väldigt anti allt som har med ifån (iphone) att göra valde jag Nokias nya Lumia 800 i magenta (rosa). Får den näst vecka och det ska bli spännande å se om jag kan blogga bra från den. Då kanske ni får blogginlägg  att läsa lite oftare ;)

Annars har vi en lugn mysdag här hemma, jag och lillskrutt. Storskrutt är och jobbar, men kommer hem om ca 1 timme. Ska försöka få lillskrutt att sova middag strax, kan bli knivigt eftersom det är för kallt ute och vagnen ligger i bilen som Mats har i skuffen till jobbet.
Blir att vi båda får gå upp och lägga oss i vår säng och så kommer väl jag oxo somna.


Ha en mysig lördag goa läsare!

PS..... Tack för de roliga kommentarerna på min mage, det blir en flicka men jag har en typisk killmage...så det är tvärtom från när Alfons föddes. Då trodde alla det skulle bli en tjej och så kom Alfons ut. hihi DS:

Inga kommentarer: