lördag 21 januari 2012

Önskelista


Kom på att jag fyller år snart...även fast jag försöker glömma bort det. Vill inte bli äldre.....iof har jag inte blivit äldre än 25 år...så det så!
Känner att jag vill ha lite fina saker till mig och köket...i lite rosa och ljusblå färger.
Har länge varit sugen på att baka minimuffins, men har ingen plåt till detta. 
Så överst från höger är det: Minimuffinsformar, utstansare (till att göra roliga bakverk och snittar), green gate kökshandduk, green gate redskapsburk, green gate förkläde(måste ju va fin när jag ska agera kock på bröllopsbjudning)  minimuffinsform, rosa ugnsform från rice och sist men inte minst ett snyggt rosa strykbrädeöverdrag från green gate. 

Nu tycker jag att jag har gjort en jättebra lista på nödvändiga saker. Allt kommer jag använda och njuta av att titta på. 

Sitter här och funderar på om jag ska ta fram alla rosa och pastelliga saker nu när julen har åkt ut för ett par veckor sedan. Allt har stått still och jag har bara jobbat och varit sjuk. Inte haft nån inspiration att piffa, men ibland kommer det små piff och fixa ryck...kanske får ett sånt ikväll..eller imorgon eller...hmmm.....nån gång då...nu är jag supertörstig...det blir nog nya favvisen Loka- päron/krusbär.

Inga kommentarer: