måndag 9 januari 2012

Ja ser de snöa.......!!

Tänkte bara kika in en snabbis och berätta att snön har vräkt ned här sen klockan 15 nån gång. Helt underbart fint ute. Jag vill bara kasta mig ut i nån snödriva och njuta, men nu måste lillskrutt bytas och sen skall det borstas tänder innan sängdags. Dagarna och kvällarna går alldeles för fort.

Pssssst...........tror ni jag fick en ischock i morse när jag tittade på termometern?! Den visade minus 24,4 grader...galet. Svårt att minnas att det va så kallt hela början på förra vintern. Nu har man redan vant sig vid att inte ha underställ och termobyxor på sig när man åker till jobbet. Dags att fundera om kanske. Bara för att vara lite annorlunda sitter vi då istället och tittar efter resor ned till Nice tills hösten. SÅ Linda...akta dig, snart kommer hela familjen R ned till er och busar ;P

2 kommentarer:

Fröken ia sa...

Brrrrrrrrrrrr, kaaaaalllllltttt!!!! Skulle gråta mycket och vägra gå ut!

Lisa.L sa...

Hej ! wooow vilket fint diskställ :D Nja jag tror inte Edvin förstår riktigt ;P om man frågar vars bäbisen är så pekar han på min mage. Men just d dära att d verkligen finns en bäbis där i tror jag inte att han förstår ;P hehe. Ja jag längtar massor, nu vart jag ju snittad med Edvin så den dära smärtan att förlösa har jag inte fått vara med om. Men hoppas denna gång jag får pröva på d i allafall. kram