fredag 6 januari 2012

Nytt år!

Inläggen duggar inte tätt nu ser jag. Kan bero lit epå att jag jobbar VÄLDIGT mycket nu. Igår blev det ett 13 timmars pass. Två sjuka på jobbet, då får man som ansvarig hoppa in. Tur i oturen hade jag när Mats va hemma med Alfons, för lillskrutt hade ås hemsk hosta och vi ville inte släppa iväg honom till dagis. Nu mår han prima och leker för fullt. Läskigt hur mycket nytt han lär sig varje dag, och alla nya ord. Idag fick jag se att han har lärt sig att hyscha...(sätta fingret framför munnen och säga shchyy). Så sött!

Har fortfarande inget tillräckligt stort SD kort till kameran, så jag kan filma allt kul. MÅSTE införskaffa ett snarast! Helst innan lillasyster ploppar ut.

För övrigt blir detta ett bildlöst inlägg. Min stora skrutt har fört över ALLA...och då menar jag verkligen ALLA foton till min fina rosa externa hårddisk. Datorn har varit alldeles för seg på sista tiden, så det va väl dags. Kan ha lite med att göra att nya kameran tar STORA foton, som tar STOR plats hihi.

I helgen har jag nog tid att fota allt nytt här hemma....håll ut!

Ha en supertrevlig kväll...här ska det se spå Eclipse.... och bara softa i soffan.
Kroppen värker efter denna veckas jobb.

Tjingeling!

2 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Men kära du vad du jobbar mycket. Du får inte köra slut på dig alldeles. Ta hand om dig vettja! :)

Kram Ann-Louise

Anonym sa...

Stora kramar till dig,du är så duktig som orkar jobba! Bra kämpat. Håller med om att du måste köpa ett SD kort. Snarast ...rätt som de är så håller du skruttan i din famn;) ha en bra helg,kraaaaamLinda