onsdag 22 augusti 2012

Favorit affär


Fick hem H&M katalogen för någon dag sedan och tänkte att jag skulle beställa lite nya kläder till båda barnen.(det behövs, båda växer som ogräs) Satt och kollade igenom fram och tillbaka. kryssade i några som jag ville beställa. När jag tyckte jag va klar, så satt jag och funderade lite.....tycker jag verkligen dessa kläder är snygga....eller tar jag dem bara för att de fanns där i katalogen?! Vill jag att mina barn skall ha dem på sig? Det slutliga svaret är NEJ! Så..... katalogen har jag plockat undan i nån låda och jag började kolla in Lindex kläder på nätet istället. Klart min favorit affär när det gäller barnkläder. Tycker det är ett enormt slöseri att köpa dyra märkeskläder åt barn de smutsar,kladdar ,växer ur dem så fort så det är bättre med många för en bra peng och bra kvalite´istället för några få plagg som är dyra och inte alls behöver ha nån bra kvalite för de!

Så dessa 5 plagg här ovan är alla från Lindex, och de är ju bara för söta. Nu är jag bara på jakt efter en söt rosa koftliknande överdel till My. Hon har inga tjocka överdelar alls i hennes storlek snart.. De hon har nu börjar bli aningens små.

Haklappar kan man verkligen inte få för många av, speciellt när de smutsas ned så fort. Sen är jag såklart en "sucker" för mumin kläder. Denna kommer snart (v.37) och är ju hur söt som helst. Skulle passa My perfekt. Trycket liknar lite det mönstret som jag vill ha på en fondvägg i hennes rum.

Tjingeling!

1 kommentar:

Nikita sa...

hm har ju faktiskt en jättefin rosa kofta, den finns i vitt också, som är lite tjockare,
kolla på hemsidan under baby 68-92 så finns den där :)