onsdag 22 augusti 2012

Just nu.....


......denna lilla sak fyndade...och då menar jag fyndade jag på en loppis i förra veckan. Åkte upp till loppisen mest på skoj innan jag skulle hämta A på dagis. Tog med mig lite kontanter jag hade liggandes hemma. Gick runt lite, det va en rätt så stor loppis i ett stort tält på "gräddhyllan". När jag såg denna så tänkte jag...får se vad den kostar då...inget pris på. Jag gick runt lite till och glodde på övriga saker, men kom tillbaka till denna goding. Va ju tvungen att få reda på vad den kostade.Jag frågade hon sm satt där och hon frågade sin loppis polare och hon frågade vad jag ville ge för den.."oj sa jag" 
-då sa hon "50:- eller nåt" jag rotade i fickorna och fick fram 2 tjugor..."jag har 40:- sa jag"...och jag fick den för det.
40:-...gissa om jag blev glad..?!
Nu håller jag på å smida planer vart den ska vara...har en liten idé ni kommer få se lite senare...lite mer som ska fixas innan den kan få koma upp.
Det är 5 fack och glas behållare som är i riktigt bra skick..helt ny och oanvänd ser det ut som.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Nikita sa...

Skönt att fler har de lika !
De finns yoghurt på barnmatsburk :-) en päron banan å en skigsbär som ja brukar köpa , meja älskar dem

Erika sa...

vilket fantastiskt fynd!
Har kikat på ett sånt där på sommar loppisen här hemma men den personen ska ha 1200:-!!!!! för sitt...gaaahaha dyyyyyrt!
KANON FYND! :D