måndag 20 augusti 2012

Just nu!


När jag får tid över mellan allt som skall göras med två små barn, fixar jag och donar i My´s rum. Det börjar så smått förvandlas från tv-spels/gästrum till ett prinsessrum. Det mesta går i vitt och rosa...såklart ;)

Bokstaven R skall jag göra decuopage på (när jag hittar några fina sevevtter), kanin-lampan är från lilla butiken lillatussilago och ljuslyktorna från indiska.
Hyllan har jag målat vit (den va i fulfuru innan) och på hyllan underst , som inte syns i bild står mitt gamla lundby dockhus. Den vitprickiga asken är en presentpappersklädd skokartong där jag har My´s alla "viktiga saker", så som kort, viktiga papper och annat som vi vill spara. Detta är bara en liiiten del av hennes rum än så länge. Ska piffa till lite annat innan jag kan visa resten.

Jag bara längtar tills jag får ställa in hennes säng här och göra fint med sänghimmelen och allt sånt. 
När är det dags månntro? Hon blir 6 månader.............6månader!!!! om en vecka....vart tog detta halvår vägen? Vad har jag gjort i ett halv år hemma?! Om 2 veckor börjar jag jobba...panik!

1 kommentar:

Sofi sa...

Å så fint hon får det, ett riktigt Prinsessrum!:)
Det måste vara fantastiskt kul att gör ordning på:)

Kram på dig