onsdag 8 augusti 2012

Sandlåda


Alfons favorit plats för tillfället är nya sandlådan. snällaste pappa M hade byggt klart den medans vi va i Sthlm. Grävskopan köpte jag på Rusta i Gävle när vi va där på mini-semester. Den kostade "bara" 149:-, vilket jag tycker va ett riktigt bra pris. Gungställningen ni ser i bakgrunden har vi fått av en gammal jobbkompis till M. Dock räckte inte färgen till hela haha. Nu har vår gård blivit väldigt barnvänlig och bra. Tyvärr regnar det ju lite varje dag, så man kan inte vara ute så mycket och loppisen går dåligt eftersom jag inte kan ha öppet när det regnar.

Idag blir det mys med miniskrutt medans storebror är på dagis. Ska försöka få till hennes rum nu också. När jag börjar jobba i september kommer det inte hinnas piffas och fixas så mkt här hemma. tror inte M kommer hålla på med sånt heller....eller vad tror ni? 

Tjingeling!



1 kommentar:

Anonym sa...

Mysigt med sandlåda, där förstår jag att A vill sitta, snart kommer väl Lilla M sitta där också med munnen full av sand...... Hi hi hi hi hi. Ser bilden framför mig......ha ha ha. Är de något ni vill ha från Frankrike ??? Så sälj till då, behöver ni kläder till À och M ? Jag har ju en del lådor som står här,måste räknas ut! Kram kram Linda