onsdag 29 augusti 2012

Shoe Biz




Är lite sugen på att köpa kängor tills i höst/vinter. Gå lite outside the box lixom. 
Jag går ju annars ALLTID i sneakers...det vet alla som känner mig. Vare sig det är vinter eller sommar, de funkar ju i alla väder...tro det eller ej.

Nu satt jag och tittade runt lite på brandos.se och hittade dessa godingar. Jag har nog aldrig ägt några skor i liknande modell eller färg förut. Dessa kan ju passa till mysiga raggsockor (som snällaste moster Maj-lis stickat) och tjocka strumpbyxor och nån snygg blus/skjorta till jobbet i höst. Vad tror ni?

pssssssssssssssss. På skoj googlade jag dessa (namn och modell) och hittade dem billigare på andra sidor...dagens tips alltså...köp inte på första bästa ställe...googla runt innan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

dom lär du beställa, riktigt snygga och höstiga!

Anonym sa...

Snygga, passar bra till nya jobbet :) kram Linda