fredag 31 augusti 2012

Just nu!


Detta kan min lunch bestå av på dagarna. Kör inte helt lchf, mer enligt Gi eftersom jag älskar grönsaker och tycker det är svårt att äta så mkt fett som man gör i lchf. 

Måste erkänna att det har gått trögt sen jag började (kan ha att göra med att jag fuskade massor på semestern) men nu de senaste 2 veckorna har vågat visat ned igen. Plus att jag tränar mycket och får muskler. Jo jag får muskler för er som inte tror det ;P. Orkar mer på passen och har tyngre vikter. Igår visade vågen på 65kg (inte ålder haha) för första gången på över ett år..."bara" 7kg kvar till vikten jag hade när Mats och jag blev ihop för snart 4 år sedan. 7kg känns inte som så mycket...det är ju under 10, vilket låter mycket värre. Jag siktar på Beach 3013...haha.

Nu dricka upp kaffet...snart leka med barnen, sista mamma lediga dagen..måndag är det jobb som gäller.

Inga kommentarer: