onsdag 29 augusti 2012

Servettvikning.....dopklänning


Här är två alternativ till vikning och servett-kombination (det är 2 servetter till varje "klänning"). Servetterna är från Ikea och vikningen har jag hittar på youtube 
Svårt att välja nån av dessa två olika , så det kanske blir olika till alla gäster...vad tycker ni läsare?

Tack så jättemycket för alla söta kommentarer ni skriver....alltid lika kul att läsa!

Vad händer idag då?
Här tar vi en hemma dag, eftersom det är min sista mamma"lediga" vecka för denna gång så passar jag på att ha Alfons hemma från  dagis. Extra mycket mys och lek med mina 2 skruttar.

Ps. i natt fick vi bra sömn, My vaknade bara två gånger. Till skillnad från helgen då hon vaknade varje timme hela natten......Ds
Ps 2..nu ska jag läsa lite nya föräldratidningar ,hem"lånade" från bvc..bästaste...gratis e gott....Ds

2 kommentarer:

Martina sa...

Hej Syster,
Blir jätte fint med dom servetterna,
Ha en sort vid ett bord och den andra vid annat bord!? Kanske.

Saknar dig massor,så kul att du ringde igår.
Puss&kram

Anonym sa...

Oj oj oj vilket jobb !!!! Kanon fint, hur klarar man av sådant?? Trode de bara var Japaner som kunde vika servetter :))))) hi hi hi hi hi hi. Kram från France