torsdag 16 augusti 2012

Lilla damen




.......kallar jag som oftast denna söta lilla dam. Hon är verkligen en riktig GO-FIS!
Sötaste tjejen i världen enligt mig ;) Vilken mamma tycker inte så om sina barn? 
Snart kommer jag inte få vara hemma och gosa med henne hela dagarna...3 september börjar jag nämligen jobba heltid. Då får jag passa på att gosa på kvällarna innan det är läggdags. 

......apropå jobb...jag kommer få ett "EGET" kontor...det ni! Jag är lika förvånad Jag. Vilken lyx. Inget mer sitta i kassan på mataffärer. Vilket jag har tyckt va ett jätteroligt jobb fram tills nu. Nu vill jag ha nya utmaningar, lära mig nya saker. Känns som jag kan mataffär branschen, även fast jag kommer sakna det. Älskar ju som sagt alla nyheter som kommer inom matvaror. Det vet ju ni läsare redan ;)
Jag har t.o.m köpt en ny egen mugg jag ska ha på nya jobbet. Inte svårt att gissa att det är en mugg med cupcakes..eller? hihi

Inga kommentarer: