måndag 27 augusti 2012

Majskrokar


Yes...nu har vi introducerat lilla My för dessa frigolit skapelser. Hon va rätt skeptiskt till en början, och bara lekte med dem och bröt av dem. Nu däremot äter hon dem...eller idisslar dem kan jag nog säga. Blir till en geggig sörja i handen och klibbar fast överallt...ÖVERALLT!
Inget som får ätas när finkläder är på eller vi skall nånstans. Som idag....vi skall iväg på föräldraträff för andra gången idag. Första gången va när alla hade tagit semester, så vi va bara 3 mammor där. Jag hoppas på fler idag, då jag har bakat vanilj-cupcakes med Ahlgrens bilar fluff.

Nu har jag inte tid att sitta här längre...lunchen skall ätas, barn skall göras iordning. Skötväskan skall packas och sen skall alla vi in i bilen...tack för att det inte regnar idag .....

1 kommentar:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Oj det kanske börjar bli dags att göra detsamma här hemma, ser verkligen ut som frigolit...

Men åh, vad de där vanilj-cupcakeísarna lät goda... Måste jag prova!

Vad kul att gå på bröllop, det är så himla mysigt och romantiskt! Lycka till med övertalningen...

Kram
Petronella