torsdag 27 oktober 2011

Att en sån sak kan göra en sååå glad.

Va bara tvungen att skriva av mig lite.
Fick ett sms idag som förgyllde min dag.
En gammal kompis skrev att de väntar barn och att de också har flyttat till Dalarna.
Jag har gått runt med ett leende hela dagen sen jag läste det. Tycker det är så himla roligt, och de kommer bli världens BÄSTA föräldrar!
Ännu en kompis som lämnat storstan för livet på landet....att en sån sak kan göra mig glad är så konstigt, men nu är det så.  Jag bara fortsätter LE.....

En sak som är en extra bonus är ju att vi får barn rätt nära varandra, det hade jag ALDRIG trott för sisådär 5 år sedan. Iof vårt andra och deras första, men ändå. SÅ KUL!!!!

*spricker snart så jag måste nog sluta skriva*

STORT LYCKA TILL VÄNNEN!!!!

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Nej sprick inte! Det är för tidigt :)) Grattis måste jag säga, så kul för er!! :)
Trevlig fredag också!

Ann-Louise