måndag 3 oktober 2011

Ulriksdals trädgård del 2.

Det här fotot tvingade jag syster att ta. Såg så kul ut med en skylt där det stod gräs.

Rolig morot, som kan tolkas på fel sätt hehe.

En bra början, tror det va gulbetor Jessica hade plockat.

Malin botaniserar i majsfältet.

Vackra solrosor.

Har inte så mycket att berätta, fotona säger ganska mycket. Om du är i krokarna av Solna, så är Ulriksdals trädgård verkligen värt ett besök. För den som inte vet, är det Bosse Rappnes ögonsten där han är VD.
Vi va där i slutet av augusti, då skördesäsongen härjade för fullt. Kan tänka mig att det är superfint där när allt blommar i mitten av sommaren.


2 kommentarer:

LIVSGLITTER sa...

haha ja du får la kika blocket, hoppas du hittar på någon. Ang bubbelroom reklamen, det går ju inte att få bort den, isåfall måste jag avreg från den sidan och det är genom den jag har koll på statistiken ;) men hackar den upp sej än?

Ha en trevlig dag!
Kram L

Fiffiga Systrar sa...

Ulriksdals trädgård verkar supermysigt! Jag har aldrig varit där men önskar verkligen att jag får komma dit någon gång. Fick ni skörda medan ni var där... såg ju så ut! :-)

Ha en fin blåsig onsdag! :-)

Kram Elin