fredag 14 oktober 2011

Vinterkollektion 2012 från Neff och några till.

Får se om jag kan motstå att köpa dessa ursöta och coola skor till bebisen i magen.


För om mamma (jag) köper dessa kan vi se nästan likadana ut, hur coolt vore inte det?!! Plus att jag skulle behöva nya skor, iaf tills bebisen kan ha sina. Alla mina favoritfärger i en sko..kan det bli bättre?

Ny vinteroutfit 2012 från Neff. Fräna färger.

Snygg och praktisk rygga från Neff och assnygga gogglar från Spy (om jag minns rätt)

Snygg hood från Dragon´s vinter kollektion 2012.

Så här känner man ju sig verkligen när man får en Brainfreeze...clean t-shirt.

Klocka från Neff, me want!!!!!

Alla dessa asnygga kläder hittar ni i butiken Adventure Zone vid rondellen i Sälen. Hur bra är det inte att sambon jobbar i en sån bra butik, när man själv älskar snowboard/streetkläder?
Även fast jag har försökt att klä mig i mer "vuxna" kläder, så faller jag tillbaka till denna stil. Känner mig bekvämast så.
Det är inte bara jag som tycker så heller. För i förrgår när jag skulle hitta nåt att ha på mig (alltid lika svårt när man är gravid) så frågade jag sambon om en outfit jag hade satt på mig. Ett par gravidjeans och en blommönstrad blus. Jag såg på hans min att nåt inte stämde, och han kunde inte komma på vad han tyckte va fel. Vi kom tillsammans fram till att jag inte passar i sådana kläder. Det är inte JAG lixom. Det ser fel ut.
Skönt att veta det, nu kan jag ta tag i att rensa ut min(a) garderober. Har inte orkat ta tag i den på länge, men nu har jag fått lite inspiration, när jag har kommit på vad som kan kastas/säljas.
Ska bli skönt att kunna börja använda "normala" kläder igen efter förlossningen nästa vår/sommar.

Nu gnäller skrutt på nåt språk jag inte förstår....kan det kallas bebisspråk kanske.??..tänk om man skulle föstå allt. Då skulle man slippa mycket av gnället. Nu ska vi fixa det sista med älggrytan, som står på spisen och puttrar.

Trevlig fredagsmys på er söta läsare!

1 kommentar:

Emsan! sa...

Känner igen det sååååå väl med kläderna Malin! Har samma "problem" Har insett att man kan vara lite "finare" vid ngn tillställning men annars vill jag bara vara jag (Em) ;) Bässtaste så och finast!