lördag 22 oktober 2011

Handtag.....

...famntag.....klapp eller kyss.
I detta fall handtag. hihi

Va inne och googlade handtag till byrån jag har målat och slank in på handtag till dörrar. Som ni vet håller vi (läs: sambon Mats) på att fixa till innerdörrarna på nerevåningen. Det har vi gjort sen i våras...typ. Snigelfart...vad är det?? haha
Ialla fall, så har Mats nu målat en av dem...i smyg och jag har inte fått se nåt förrens idag när jag gick ned till tvättstugan. Snacka om skillnad...från ful brunmåladmasonit-täckt spegeldörr, till framategn urläcker vitmålad gammal spegeldörr. WOW.....
Nu passar verkligen inte de gamla handtagen längre, så dessa tyckte jag skulle bli finfina på...vad tycker ni??
Ursäkta bildkvaliten...fotot är lånat från Julas hemsida..inte världens största foto. Men ni ser iaf stilen och färgen?

Jaja..nu skall jag återgå till letandet av fina skålhandtag till vitrinskåpet...Se Ya!!!

Inga kommentarer: