torsdag 27 oktober 2011

Smygtitt + sent Grattis!




Lite hinner jag med, även fast jag fastnar alldeles för lätt vid datorn halva dagarna. Suck!
Nu är skåpet tapetserat och bollfranspiffat *ler* 
Dock funderar jag på om jag ska måla insidan av vitrindörrarna också, ser så dumt ut när man öppnar dem. Iof ska de ju aldrig stå öppna, för då slår man ju huvudet i dem om man gör förbi, men ändå.
Vad tycker ni?

Imorgon är det fredag igen, vart tar dagarna vägen?
Det är tom så illa att jag glömde av min pappas födelsedag igår. Ringde imorse, helt bombsäker på att det va den 26 oktober idag. Icke!
Grattis sa jag...Pappa sa: " det va igår"
Jag säger då: "nej det är väl idag"...snacka om snurrig.
Bästisen Fia sa att jag får skylla på gravidhjärna hihi.
Jaja...bättre sent än aldrig!
Pappa vet ju att jag älskar honom iallafall!!! ;)

pssst....Påminnelse till mig själv: FÅR INTE GLÖMMA BORT FARS DAG!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Så fint skåp ,,,! Bra jobbat! Om du har färg över och tid så kan du ju måla insidan,annars gör de ju inget. Jag håller med Fia, skyll på magen ;)))) Kraaaam