onsdag 12 oktober 2011

Väntar man på nåt gott....???

Ja ni...jag kan säga att en sak som jag inte är bra på är att vänta på saker...rent utav hatar det.
Hata är ett starkt ord, men nu gör jag det. Det finns såklart miljoner saker på detta jordklot som är värre. Fast för mig just nu är det faktiskt jobbigt att behöva vänta...
Jag inväntar nämligen min kära lilla färgburk, som skall göra allt jobb mycket enklare för mig.

Annars va det inget mer vettigt jag hade att berätta....och det är inte färgburken på fotot som jag skall använda i verkligheten :P....


Ps.Llite Bullen nostalgi kom upp i hjärnan där. Ds. hihi

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej bästa Malin! Klart jag har koll på att du väntar nr två! (har för mig att jag grattade dig på fb, sorry om jag missade det!) Stort grattis!! Vad kul med en liten flicka så du för utlopp för all din kärlek för rosa! ;) Livet som tvåbarnsmamma är underbart, lite mer att hålla i huvudet, men vad gör det! Med två barn känns familjen än mer cementerad och på riktigt, om du fattar vad jag menar. Att se kärlek syskonen emellan slår allt. (fast mina bråkar en hel del också... ) om vi åker till trysil eller Sälen i vinter vill jag gärna komma förbi på en kaffe, om vi får! Stor kram!!! Sara