söndag 9 oktober 2011

Bara 5 dagar sen....

...men bättre sent än aldrig.

Vet inte vad som hände i veckan, men jag hade inte tid eller lust att sätta mig vid datorn och skriva inlägg. Därför har tisdagens kanelbullens dag glömts bort.
Här kommer lite hasselnötskanelbullar i efterskott. Som vanligt är det svågern Magnus som varit i farten, de va här förra helgen och umgicks med Mats och Alfons när jag jobbade.

Förresten!!
Är det någon som vet om det finns en "Cupcakedag" eller "Muffinsdag" ????
Annars ska jag komma på en ;).
Har varit lite sugen att baka cupcakes några dagar nu, men som vanligt försvinner lusten när jag vet att de inte äts upp här hemma. Kanska ska bjuda på kafferep och bjuda in massa folk, synd bara att jag inte känner så många här i Sälen än.

Ha en trevlig söndag nu bloggisar!!

1 kommentar:

Linda sa...

här blev de inge bull bak....âââââ vad gott!!men jag ât iallafall en bulle pâ svenska skolan förra onsdagen...en bulle i veckan är jag väl värd????