måndag 17 oktober 2011

Nästa fredag.......



Kommer jag sitta klistrad vid telefonen och internet.
För då MÅSTE biljetter till NKOTBSB bokas!!!!!!!!!!
Nostalgi på superduperhög nivå!

Kan gissa att de flesta av mina läsare (de få jag har) vet exakt vilka gossar detta är. Att även de (kanske) har haft väggarna tapetserade med nån av grupperna och haft antingen Joe, Jordan, Nick eller Brian eller de övriga som sin favorit?
Om jag inte kommer få gå på denna konsert kommer jag ångra mig resten av livet!


2 kommentarer:

Linda sa...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa I LOVE !!!!!
när ska de spela och vart??? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaag vill med!!! nu du mâste hâr bokas!!!

Erika sa...

Hahaha aa nog minns man dom där pojkarna..
Dregglandet framför affischerna och poppandet till låtarna i flickrummet ;)
Hur gick det då, fick du några biljetter?

Kram
-Erika-