lördag 8 oktober 2011

I.b Laursen


Igår kväll när vi hade middagsgäster hade jag premiär för min nya minisaltskål från I.b Laursen. När jag såg den i affären va jag bara tvungen att slå till, och så hade de ju en sån supersöt minisked till. Den hamnade också ned i shoppingkassen hihi.
Blir ni lite förvånade över färgerna i dukningen, så är det för att jag försöker få in lite höstfärger/halloween i dukningen. Det jobbiga är ju att jag inte äger så mycket i den mörka färgskalan, så det blev en blandad kompott  av rosa och höst. Det är ju inte riktigt Halloween än.

Idag lyser solen och det är jättefint ute, men inatt vankas det SNÖ!!! Iaf enligt väderrapporten på TV4. Tror ni jag kommer titta ut genom fönstret det första jag gör om jag vaknar inatt??
Det tror ja!!

Ha en supermysig lördag, här skall det värmas baguetter till lunch. Smaskigt med god baguetteröra till och krispiga grönsaker.

Vad äter alla goa bloggläsare på helgerna? Lyxar ni till det eller?


Inga kommentarer: