onsdag 19 oktober 2011

Snabb uppdate......


Säger bara galet.....

Har precis målat lite dörrar och lådor, tänkte smygstarta för att se hur färgen va.
Hällde upp lite färg, ca 0,5 dl i en bunke. Tänkte: " det räcker nog till båda glasdörrarna".....shit säger jag bara.......
Märktes ju knappt att jag hade använt färgen och den va otroligt täckande me´. Jaha..det va bara att dra ut lådorna och börja måla dem med....
...sen då.....
jo massa färg kvar....fick ta båda nedre dörrarna också...
Mats kom ned från datarummet mitt i allt och jag bad han testa att måla.. .... " WOW"  säger han och blir så förvånad över hur dryg färgen verkligen är. Jag inbillade mig inte bara alltså =).
Äntligen en fröjd att måla om möbler..inget slipande ...bara att börja måla.


Ps. En supernöjd och glad Malin lägger huvudet på kudden ikväll. Ds

Inga kommentarer: