torsdag 7 juni 2012

Absolute Gräpevine


Kan erkänna att vårt barskåp (om man kan kalla en del i ett vitrinskåp för barskåp) har ekat tomt länge. Vi är inga storkonsumenter av alkohol mer än en folköl här och där och kanske en slatt rödtjut till en god bit mat.
Fast nu när Mats skulle på personalresa med jobbet och skulle åka båt då passade jag på att kolla utbudet på Tax-freen på nätet. Ni vet nog att jag är en "sucker" för nyheter vid det här laget, (även fast man oftast går tillbaka till gamla favoriterna när man har testat det nya.)
Jag hittade då denna nya Absolute Vodkan. 
Efter att ha googlat runt lite har jag letat fram lite goda drink recept till midsommar. Inte lång tid kvar nu. 
Denna vodka ska jag alltså blanda med lite tranbärs juice och ananas juice och toppa med en bit färsk ananas..mums! Kanske en skvätt soda vatten också..vill ju ha lite kolsyra i drinken.

ps. ...och nej jag super inte när jag ammar...men jag har börjat trappa ned på amningen, My får ersättning varannan gång nu ungefär. ds

Inga kommentarer: