tisdag 26 juni 2012

Jordgubbar....lchf sylt??


Sitter här och letar efter nåt bra recept på jordgubbs-sylt med stevia istället för vanligt syltsocker. hittar inget användbart alls. Suck!! Kom över billiga jordgubbar idag i Mora och vill inte att de ska bli dåliga. Köpte 4 liter, vilket jag inte kan proppa i mig helt själv. Iof hjälper väl Mats till, men man kan inte äta bara för att äta heller. Nu har jag alltså problem vilken sylt jag ska göra. 




Denna köpte jag idag, får se hur den är i jämförelse med Green Canderel som jag har sen innan.

Nä nu får man väl diska ur syltburkarna och vika upp armarna, annars blir här ingen sylt gjord =)


1 kommentar:

Anonym sa...

Har kollat länge efter den här informationen och äntligen hittade jag den!
Tack jag är nöjd!

Also visit my web blog; lchf bok