torsdag 14 juni 2012

Gissa vem som är vem!?


Eftersom det är så trist väder ute och jag precis hann med att plocka ut saker till ladan innan himlen öppnade sig sitter jag nu inne och fastnade vid alla gamla foton.
För kul skull ville jag se hur lika Alfons och My är på fotona och tänkte att jag skulel se om ni ser det. Ser ni skillnad?

Vilka är det på fotona 1, 2 och 3?

Kan erkänna att jag höll på att kika runt i alla mappar och villade bort mig själv..såg inte heller skillnad
efter ett tag. Mycket foton har man..säkert flera dubbletter också eftersom jag har kört över allt eftersom, till externa hårddisken och flera foton säkert har kopierats mer än en gång....suck. Fick lite smått panik när jag inte hittade alla fotona från början på året när My föddes....tur nog hittade jag de...men hjärtat höll på att gå i kras lite innan....tänk om de va försvunna....då hade jag gråtit floder...

Nu diskussion med My om hon ska va glad eller ej...strax värma gårdagens middag.....färsbiffar med blomkålsmos. Inne på dag 2 helt utan socker......fortfarande pigg..ikväll träna T-Bar...kom ihåg Boka tid!.

1 kommentar:

Martina sa...

Det är My,Alfons,Alfons :)

kram