torsdag 28 juni 2012

Tradera Cup-Cake fynd



De flesta av er som läser min blogg vet ju att jag har en förkärlek ( absolut inte besatthet hihi) av cup-cakes. För ett ta sen när jag snubblade in på nån sida på nätet så såg jag att det fanns stora formar så man kan göra som en cupcake tårta. Jag va jättenära på att klicka hem en på nån svensk baknings sida ( minns inte exakt vilken) men jag tyckte den va alldeles för dyr så det blev ingen affär. Som vanligt stängde jag ned fönstret innan jag hann gå till kassan. En vanlig grej jag brukar ha för mig. 
Så en dag satt jag på Tradera...farlig sida I KNOW!
Sökte på cupcake ( vilket jag gör ibland för att se om de fått in nåt kul)  och tadaaaaaaa då kom en bild på den stora cupcakeformen upp. Till ett superduper pang pris. Den jag hade tänkt köpa skulle kosta runt 500kr, denna gick på 119:- med frakt från Kina!! Hur bra va inte det köpet lixom??!!
Nu ska jag bara få tid att provbaka, har tjyvkollat hur man gör på Youtube. Asbra sida till allt.

SÅ tips till er som ska köpa bakgrejer, gå in på Tradera. Det fanns även paket på tyllar som jag va sugen på att buda hem. Dock skulle jag behöva gå på kurs för att lära mig alla tekniker.

Nu borsta tanden.....snart lura madrassen och lägga mig på golvet...natti!

Inga kommentarer: