söndag 17 juni 2012

Tänk om......


Jag har alltid drömt om att kunna måla/teckna vackert. Tyvärr passade inte den genen in på mig, och inte lär Alfons ha fått nåt konstnärligt i sig heller. Det enda han målar är streck och cirklar runt..... runt ....runt .
Det jag ville ha sagt va att av nån slump hamnade jag på en sida som säljer personliga barntavlor och de är ju bara såååååååååå söta. Önskar jag kunde ha sån fin fantasi och konstnärlig förmåga. Alla tavlor är verkligen så söta. ( hett tips till My´s dop).

Så om ni känner någon som fått bebis eller fyller år eller bara älskar någon liten skrutt någonstans ...kika in på http://www.barntavlor.se/ .

Annars har helgen inneburit en massa saker, därav inget bloggande. Har mer tid till veckan när Alfons är på dagis. Återkommer då.

pssssssssss...................Ikväll har Alfons varit jätteduktig och gått på pottan själv flera gånger. Nu vill jag ha värme så vi kan låta han gå utan blöja och vänja av honom. Snart blir han 2,5 år och det är väl dags.



Inga kommentarer: