onsdag 13 juni 2012

PET Vin




Var bara tvungen att köpa denna flaska vin när jag såg den på bolaget. PET flaska?! Har jag aldrig sett förut  på en vin flaska. Vi sorterar ju allt här hemma och jag är verkligen för allt som har med att rädda miljön. Plus att jag slipper gå till glasåtervinningen, detta är ju mycket bättre. Jag tycker allt  borde ha pant: saft, olja, ketchup osv. Tänk vad bra det hade varit, dock jobbigt för de som jobbar i butikerna som måste ta hand om allt. 
Jaja, vinet va gott iaf, väldigt ekig karaktär. För er som blev sugna ;)
Vi drack det till den goda grytan jag gjorde i söndags
Snacka om jobbig stavning av rätten....supergod va den iaf. Varför gör man inte långkok oftare?!
Receptet från Mobergs kokbok.


pssssssst.....väntar med spänning på ett paket från schenker...vunnit en grej på Tradera..hihi.

Inga kommentarer: