söndag 24 juni 2012

Vår midsommar 2012

Väldigt fiffiga servetter, färdiga med snapsvisor.

Den supergoda tårtan, som säkert många av de som läser tidningen buffé hade gjort dagen till ära.

Mats och My.

Enkelt och fint

Båtarna början anlända bryggan.

Så vackert

My sov genom hela besöket på Olnispa

Ja här har ni då mig...inte ofta jag står framför kameran..håll tillgodo!

Mycket folk va det!

Middagen serverad

Väldigt iskall snaps. 

Här firade vi midsommar. Hemma hos T & N med barn. Supermysig dag och barnen hade så kul tillsammans. Solen sken och vi slapp regn denna midsommar. Minns inte när det va sist.
Pappa T hade byggt en skateramp åt barnen i ladan, vilket va väldigt populärt. Får se när Alfons oxo vill ah en sån. Stackars Mats haha, iof vill han säkert också ha en han me. Plats har vi ju.
Även fast denna midsommar va hur bra som helst, vill jag nog åka bort...långt bort till nästa. 
Myggbett fick vi också, de jäklarna biter ju igenom kläder, så man är inte säker på nåt sätt. 6 myggbett på överarmen där myggen bitit genom koftan..suck. Flera på foten eftersom jag hade halvöppna skor. ett på rumpan..genom jeansen??!! jaja...det som inte dödar härdar säger de...

Hoppas ni hade en supermysig midsommar!?

Tjingeling!



1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Åh vilka fina härliga kort du visar! Det ser så idylliskt ut också. En riktig midsommar kan man väl säga :) De ser söta ut Mats och lilla My :)

Ja dessa skitmygg!! Tänk om man ändå slapp dem. Många köper ju de där stora elektriska myggdödarna. Hade vi haft pengar hade vi gjort det också. Jag skulle varit riktigt glad om vi haft ett uterum el liknande också.

Jag har jobbat långa pass hela midsommar med ändå hunnit ha det ganska bra ändå. Fint väder i två dagar.

Vilken fin sommrig header du fixat! :)

Kram Ann-Louise