tisdag 30 augusti 2011

Allvarligt!!

Hur svårt skall det vara att tillverka ett snyggt diskställ??!!
Jag har letat å letat, men inte hittat nåt. Det jag för en gång skull hittade för nån månad sen, va för högt för att få plats under överskåpen i köket. Ghaa...blir tokig.
Nästan så man börjar fundera på att tillverka ett eget eller brja importera å sälja i sverige. Iof finns det inga snygga på Google heller.
Snälla hjälp mig någon!!
Har sett Madame Stoltz, men tycker de är lite väl dyra. 600kr för ett ställ..nja..nej tack!

2 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Jag vill också ha ett nytt diskställ men det är svårt. Jag vill både att det ska vara bra och praktiskt samtidigt som jag vill att det ska se ut precis som jag vill... Hur lätt är det. nej, det blir till att fortsätta med det fula platta vita plast uråldriga istället. Tråkigt. Men det går köra i diskmaskinen och blir snyggt rent då :))

LOTTAS HOME sa...

Håller helt med, hur svårt kan det vara... Har också länge letat men inte hittat ngt snyggt.
Tack för kommentaren hos mig.
Kram Lotta